افتتاح ساختمان جدید سرای سالمندان خرمشهر

صبح امروز در مراسمی با حضور مسئولان محلی، ساختمان جدید سرای سالمندان صادقین خرمشهر افتتاح شد.

 صبح امروز در مراسمی با حضور مسئولان محلی، ساختمان جدید سرای سالمندان صادقین خرمشهر افتتاح شد.

سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر در حاشیه آیین افتتاحیه این ساختمان اظهار کرد: سرای سالمندان صادقین به میمنت دهه فجر از محل قبلی که فضای کوچکی داشت به محل وسیع‌تر با ۲ هزار و ۵۰۰ متر زیر بنا منتقل شد.

علی فرحانی ادامه داد: این محل از سوی بهزیستی در اختیار این مرکز قرار گرفته و در آن بخش‌های توان‌بخشی، کار درمانی و فیزیوتراپی برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی تعبیه شده است.

وی ادامه داد: سالن بزرگ، برخورداری از فضای سبز و تعبیه آلاچیق در محوطه باز برای استفاده از طبیعت و ایجاد نشاط در سالمندان از دیگر مزایای این مرکز نگهداری سالمندان در خرمشهر است.

سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر اضافه کرد: ۲۱ نفر شاغل این مرکز هستند و روانشناس، پزشک، پرستار، فیزیوتراپ، حسابدار و مادر یار نیز دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت این مرکز ۴۰ نفر است، افزود: در حال حاضر ۳۰ نفر در مرکز توان‌بخشی و نگهداری سالمندان صادقین نگهداری می‌شوند و در ازای آنها یارانه‌ای نیز از سوی بهزیستی به این مرکز پرداخت می‌شود و چند خیر نیز کمک‌هایی را به این مرکز ارائه می‌کنند.

فرحانی در پایان به ارائه توضیحاتی در مورد این مرکز پرداخت و اظهار کرد: در استان هفت مرکز نگهداری سالمندان وجود دارد که قدمت مرکز صادقین خرمشهر بیش از سایر مراکز است.