ساختمان جدید سرای سالمندان کردستان به بهره برداری رسید

ساختمان جدید سرای سالمندان و خوابگاه ویژه این مرکز با حضور استاندار و خیرین استان کردستان در سنندج به بهره برداری رسید.

ساختمان جدید سرای سالمندان و خوابگاه ویژه این مرکز با حضور استاندار و خیرین استان کردستان در سنندج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از این پروژه عمرانی در سخنانی اظهار داشت:  کمک و حمایت از سالمندان و افراد سالخورده از والاترین عبادات است.

وی افزود: خوشبختانه مردم کردستان علی رغم درآمد سرانه بسیار پایین خود نسبت به بسیاری از هموطنان در دیگر استان ها در امور خیریه پیشرو بوده و این مهم در حمایت از سالمندان و فعالیت های این عرصه نمود دارد.

استاندار کردستان تصریح کرد: در سال گذشته طی بازدیدی که از سرای سالمندان صورت گرفت این مرکز در وضعیت نامناسبی بود اما خوشبختانه هم اکنون با کمک و مشارکت مردم خیرخواه استان شاهد بهره برداری از امکانات و تجهیزات جدید هستیم.

قادرمرزی رئیس مرکز سالمندان سنندج نیز در این مراسم اظهار داشت: برای ایجاد ساختمان و امکانات جدید این مرکز بیش از ۲ و نیم میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: ۹۰درصد این اعتبارات از محل کمک های خیرین بوده و در ایام مختلف سال نیز بسیاری از امور این مرکز توسط حمایت های مردمی به پیش می رود.

در ادامه این مراسم نیز تعدادی از سالمندان حاضر به بیان دغدغه ها و مشکلات خود در این مرکز پرداختند و به مناسبت ایام مبارک ماه ربیع الاول مراسم مولودی خوانی توسط مداحان استان اجرا شد.